Japoński kod będzie od teraz służył śląskiemu klubowi

Ruch Radzionków stworzył swój własny QR Code. Kod będzie od teraz umieszczany na klubowych publikacjach i gadżetach.
QR Code (Quick Response, czyli szybka odpowiedź) to dwuwymiarowy kod graficzny stworzony przez japońską firmę Denso-Wave w 1994 roku. Pierwotnie miał służyć do celów przemysłowych i transportowych - gdyż znaczone nimi przesyłki mogą być błyskawicznie rozpoznawane i kierowane w odpowiednie miejsce fabryki czy sortowni. Obecnie można się na niego natknąć także w gazetach czy banerach reklamowych. Po jego sczytaniu - na przykład telefonem - otrzymujemy zaszyfrowane dane, np. skomplikowany adres internetowy.

Ruch Radzionków informuje, że kod będzie można znaleźć w klubowym magazynie "Ciderland", plakatach, ulotkach, biletach czy kalendarzach. "Dzięki temu kibice będą mieli jeszcze szybszy i łatwiejszy dostęp do różnego rodzaju informacji z klubu zamieszczanych na oficjalnej stronie internetowej. Aby przenieść się na nią wystarczy zeskanować kod smartfonem" - informuje śląski trzecioligowiec.

- Ruch Radzionków chce iść z duchem czasu i wykorzystywać różnego rodzaju nowinki, które będą ułatwiać nam komunikację z naszymi fanami. Chcemy, aby wszyscy byli na bieżąco z wydarzeniami w klubie, a także mieli do tych informacji jak najłatwiejszy i najszybszy dostęp - uzasadnia prezes Marcin Wąsiak. 

ŚLĄSK.SPORT.PL na Facebooku. Czy już nas polubiłeś? >>

Więcej o: