Radwańska zagra w reklamie proszku Ariel

W poniedziałek na kortach Warszawianki Agnieszka Radwańska kręciła swoją pierwszą telewizyjną reklamówkę. Najlepsza polska tenisistka będzie twarzą nowej kampanii reklamowej proszków do prania Ariel
- Agnieszka jest perfekcjonistką w tenisie, a Ariel to perfekcjonista w dziedzinie środków czystości. To zestawianie jest więc naturalne - mówi Dorota Kleszczewska z agencji PR, która reprezentuje Ariela, jedną z wiodących marek koncernu Procter & Gamble. - Na razie nie mogę zdradzić szczegółów współpracy, ani kiedy reklamy będzie można zobaczyć w telewizji - dodaje Kleszczewska.

- Potwierdzam, że doszło do porozumienia i Agnieszka będzie twarzą kampanii reklamowej Ariela w Polsce - mówi nam Victor Archutowski, menedżer sióstr Radwańskich. - Ariel od lat 90-tych jest związany z tenisem. W jego reklamówkach występował m.in. Tim Henman. Z tego co wiem, najnowsza kampania będzie w całej Europie centralnej. Ale w każdym kraju, kto inny będzie jej twarzą. Np. w Czechach ma to być Tomas Berdych. W telewizji reklamy powinny pojawić się za kilka tygodni - opowiada Archutowski. Menedżer potwierdza rosnące zainteresowanie Radwańską wśród polskich firm. - Jest dużo propozycji, ale przed wylotem do USA żadnych nowych umów już nie będzie - zaznacza.

Radwańska przyjechała nakręcić reklamówkę Ariela do Warszawy, ale już we wtorek wraca do Krakowa. W Czwartek leci do Los Angeles, a stamtąd przenosi się do Indian Wells, gdzie w przyszłym tygodniu rusza turniej WTA z pulą nagród 2,1 mln dol. Do Polski Radwańska wróci dopiero w kwietniu, bo w USA ma w planach jeszcze trzy inne turnieje.