Górnik chce podać do sądu dziennikarza "PS"

Szykuje się sądowy proces z udziałem Górnika Zabrze i sportowego dziennika.


Zarząd Górnika Zabrze w oficjalnym oświadczeniu "ponownie dementuje wyssane z palca "rewelacje" red. Dariusza Ostafińskiego zamieszczone w środowym "Przeglądzie Sportowym" i portalu "przegladsportowy.pl" w artykule "Górnik Zabrze winny kasę Nawałce".

Według Górnika, "informacja red. Ostafińskiego o tym, że zadłużenie klubu wobec trenera Adama Nawałki sięga 360 tysięcy złotych jest wyssana z palca i kłamliwa. Identycznie jak informacja, że Górnik zrezygnował ze współpracy z fizjologami".

Klub z Zabrza podkreśla w komunikacie, że "rozpowszechniane na łamach "Przeglądu Sportowego" przez red. Ostafińskiego niesprawdzone informacje szkodzą spółce Górnik Zabrze SSA, godzą w jej wizerunek i mają zły wpływ na atmosferę wokół klubu".

Zarząd Górnika informuje, że zamierza wystąpić na drogę prawną przeciwko autorowi wspomnianego artykułu w "Przeglądzie Sportowym".

Podyskutuj o rozgrywkach w naszym regionie na Facebooku Śląsk - Sport.pl »