Sport.pl

Mamo, tato - zabierz mnie na mecz Ruchu Chorzów

Futbolandia - to nowy projekt Ruchu Chorzów, który jest skierowany do najmłodszych kibiców wicemistrza Polski.
Ile lat mają najmłodsi kibice niebieskich? Pewnie nie brakuje dzieciaków, które już śpioszki mają w barwach ulubionego klubu ojca. Ruch zamierza jednak szukać nowych kibiców już wśród trzylatków i planuje wizyty w chorzowskich przedszkolach.

Akcja nazywa się "Futbolandia" - a jej twarzą będzie Wojciech Grzyb, były kapitan chorzowskiej drużyny. - Już wcześniej brałem udział w podobnych wydarzeniach. Takie spotkania to dla dzieci wielkie przeżycie. Warto to robić! - mówi Grzyb, który zapewnia, że wizyty w przedszkolu nie ograniczą się tylko do pogadanek o piłce, ale i zabaw i mini meczów.

Piłkarze Ruchu nie będą odwiedzać przedszkoli z pustymi rękami. Tym razem nie ograniczą się jednak tylko do klubowych gadżetów. - Przy okazji będziemy wręczali dzieciom specjalne zaproszenia "Mamo, tato - zabierz mnie na mecz". Dzięki nim dzieci wejdą na mecz za darmo, a ich opiekunowie ze sporymi zniżkami - wyjaśnia Donata Chruściel, rzecznik prasowy klubu z Cichej.

Futbolandia to element kampanii społecznej "W Chorzowie wszystko gra". Akcję finansuje miasto. Ruch otrzyma z tego tytułu 500 tysięcy złotych. - Oprócz klasycznej kampanii reklamowej, jak umieszczenie logotypu na koszulkach piłkarzy i bannerach stadionowych, duży nacisk w trakcie trwania kampanii będziemy kładli właśnie na popularyzację sportu wśród dzieci i młodzieży - mówi wiceprezydent Chorzowa Marcin Michalik.

Co sądzicie o futbolandii? Podyskutuj o rozgrywkach w naszym regionie na Facebooku Śląsk - Sport.pl »


Więcej o: