Autokar zyskał niebiesko-czerwone barwy przedstawiające flagę klubową wraz z wielkim herbem Piasta. Ponadto znalazło się na nim miejsce na logo miasta
Gliwice oraz hasło reklamowe klubu "Cokolwiek się stanie, zawsze Piast!"
Komfortowy model mercedesa tourismo o mocy ok. 380 KM posiada 45 miejsc, klimatyzację, monitory LCD, składane stoliki, toaletę, miejsce do spania czy wi-fi. - Czasem musimy spędzić w autokarze nawet 10 godzin. Piłkarzy kosztuje to dużo zdrowia, a dzięki dogodnym warunkom, będą mogli poczuć się zregenerowani. Nowe rozwiązania w autokarze umożliwią nam teraz nawet przeprowadzenie na gorąco analizy wideo naszych meczów - cieszy się Dariusz Dudek, drugi trener Piasta.
Efektowny autokar dla gliwickiej drużyny został przygotowany przez dwie gliwickie firmy: agencję reklamową Zwykła Agencja i przewoźnika Soltysik Reisen. - Samo oklejenie kosztowało nas kilkanaście godzin pracy. Na materiały zużyto 104 metry specjalnej folii. Natomiast projekt tworzyliśmy około tygodnia. Kleiliśmy już autobusy, ale to jedno z największych i najważniejszych naszych zleceń. Folia musi być wytrzymała i odporna na warunki atmosferyczne, zwłaszcza słońce i wilgoć. Materiał został podzielony na około 30 fragmentów i zasłonił cały autobus. Nie będzie już niebieski, tylko niebiesko-czerwony - opisywali pracownicy agencji reklamowej Zwykła Agencja.
Z autokaru mają korzystać nie tylko piłkarze. - Uczniowie gliwickich szkół będą rywalizować w różnych konkursach, w których nagrodą będzie m.in. przejazd tym autokarem - zapowiedział
Jarosław Kołodziejczyk, prezes Piasta.