Polonia walczy o sponsora na Facebooku

Bytomski klub ma szansę na pozyskanie prestiżowego sponsora. Wszystko zależy jednak od... użytkowników popularnego serwisu społecznościowego.
Polonia poinformowała na swoim profilu na Facebooku, że firma Mazda Pro-Moto, czyli autoryzowany dealer japońskich samochodów może zostać oficjalnym sponsorem prezentacji zespołu. Warunkiem jest zebranie 500 głosów poparcia na Facebooku.Szczegóły można znaleźć tutaj.

Cała sprawa ma jednak drugie dno. Klika miesięcy temu pojawiła się informacja o tym, że światowy potentat samochodowy może zostać sponsorem Polonii. Czy współpraca z salonem Mazdy ma coś wspólnego z tamtą sprawą? - Nie są to dwie zupełnie oderwane od siebie rzeczy - krótko wyjaśnia Marek Pieniążek, dyrektor Polonii.

Podyskutuj o rozgrywkach w naszym regionie na Facebooku Śląsk - Sport.pl »